استفاده از پمپ روغن دنده دوگانه برای لیفتراک

پمپ دنده ای یک پمپ دوار است که مایع را با توجه به تغییر و حرکت حجم کاری تشکیل شده بین سیلندر پمپ و چرخ دنده مشبک انتقال داده یا تحت فشار قرار می دهد. دو فضای بسته از دو چرخ دنده، بدنه پمپ و روکش های جلو و عقب تشکیل شده است.

هنگامی که چرخ دنده می چرخد، فضای سمتی که چرخ دنده در آن جدا می شود از کوچک به بزرگ تغییر می کند و خلاء ایجاد می کند که مایع را می مکد. فضای سمت مش بندی چرخ دنده از بزرگ به کوچک تغییر می کند و مایع را به خط لوله فشار می دهد. محفظه مکش و محفظه تخلیه توسط خط مش بندی دو چرخ دنده از هم جدا می شوند، فشار تخلیه پمپ دنده به مقاومت در خروجی پمپ بستگی دارد.

در حال حاضر پمپ روغن دنده دوگانه برای لیفتراک های موجود در بازار بر حسب نیاز قابل تنظیم نیست. پمپ تک دنده ای نمی تواند به تنهایی یا به طور همزمان با پمپ دنده دوگانه کار کند و اتصال لوله تزریق راحت نیست. هنگام اتصال، لوله تزریق به دلیل چرخش آسان، برای مسدود کردن لوله پیچ خورده است. بنابراین تکنسین های مربوطه برای رفع مشکلات مطرح شده در فناوری های فوق، نوع جدیدی از پمپ دو دنده ای را برای لیفتراک ها ارائه کرده اند.

پمپ روغن دنده دوگانه برای لیفتراک از یک محفظه پمپ، یک محور محرک، یک میله پیچ و یک مفصل دوار تشکیل شده است. سمت راست محفظه پمپ با یک چرخ دنده محرک ارائه شده است و چرخ دنده محرک از طریق شفت محرک برای اتصال محفظه پمپ می چرخد. انتهای بالایی شفت محرک از بالای محفظه پمپ عبور می کند. سمت چپ چرخ دنده محرک با چرخ دنده محرک درگیر می شود و چرخ دنده رانده از طریق محور محرک می چرخد تا دیواره داخلی محفظه پمپ را به هم متصل کند. انتهای پایینی شفت محرک با یک ساختار چرخ دنده ارائه شده است.

پمپ دنده دوگانه مورد استفاده برای لیفتراک می تواند با اجرای میله چرخان، میله پیچ را به چرخش درآورد، به طوری که لغزش بالا و پایین بلوک کشویی را کنترل می کند، بنابراین کشویی بالا و پایین آستین کشویی را کنترل می کند و دومین را ایجاد می کند.

مش ساختار چرخ دنده ای با یا جدا از ساختار چرخ دنده، به طوری که لیفتراک را می توان برای استفاده از پمپ دنده دوگانه برای پمپ دنده دوگانه تنظیم کرد که به طور همزمان کار می کند یا پمپ تک دنده به طور جداگانه کار می کند تا کاربر بتواند آن را تنظیم و استفاده کند. در صورت نیاز، کاربرد پمپ روغن دنده دوگانه برای لیفتراک افزایش می یابد.