انواع استارت لیفتراک

استارت برای موتورهای لیفتراک

اگر لیفتراک شما به طور ناگهانی روشن نشود، چه کار می کنید؟ اگر استارت شما به هر دلیلی از کار بیفتد، توقف یک امکان واقعی خواهد بود. وقتی این اتفاق می افتد، موتور لیفتراک شما نمی تواند بچرخد. شما باید استارت را با یک ماژول مشابه جایگزین کنید که مطابق با قسمت اصلی نصب شده در موتور است.

پیشگام لیفتراک مجموعه ای از انواع مختلف استارت لیفتراک گردآوری کرده است که می توانند در انبارها با هر اندازه ای مورد استفاده قرار گیرند. اگر قبلاً نام یا شماره قطعه مورد نظر خود را می دانید، می توانید بدون زحمت آن را از مجموعه جامع ما جستجو کنید.

یافتن یک قطعه بازسازی شده بر اساس شماره قطعه

روی هر عکس استارت کلیک کنید و فهرست مختصری از آن استارتر را مشاهده خواهید کرد. این لیست شامل این است که آیا این درایو مستقیم است یا نه و آیا کاهش دنده وجود دارد یا خیر. تعداد ولت، تعداد دندانه ها و موتوری که استارت مناسب است را بررسی کنید. در بسیاری از موقعیت‌ها، استارت باید با چندین مدل و مدل مختلف لیفتراک مطابقت داشته باشد، زیرا معمولاً چندین لیفتراک یک بلوک موتور را نصب می‌کنند.

ما توصیه های خود را در زیر برای بیشتر لیفتراک های موجود در بازار توضیح خواهیم داد.

آیا استارت لیفتراک قبلی شما خراب شده است و آیا نیاز به تعویض سنگین دارید؟

استارت لیفتراک کلارک

آیا برای عملیات خود نیاز به کاهش دنده دارید؟ استارت لیفتراک کلارک دارای این ویژگی است اما فاقد درایو مستقیم است. به ترتیب دارای موتورهای 4G63 و 4G64 است. به عنوان مثال، برخی دیگر ممکن است بخواهند در تصمیم خرید خود بر دوام تأکید کنند و به دنبال استارترهای سنگین باشند.

استارت لیفتراک تعویضی سنگین

استارت لیفتراک جایگزین سنگین، مانند 1519632-HD و 1534424-HD، به صراحت با در نظر گرفتن دوام طراحی شده اند. هر دو این دو مدل استارت لیفتراک جایگزین برای مقاومت در برابر بلوک های موتور بزرگتر ساخته شده اند که می تواند کارایی اجزای کوچکتر را زیر سوال ببرد. بررسی کنید تا ببینید سازنده شما چه نوع استارتی را توصیه می کند. این احتمال وجود دارد که آنهایی که ظرفیت بالابر افزایش یافته لیفتراک دارند، نیاز به سرمایه گذاری در استارت های سنگین دارند.

کسانی که تجهیزات موجود دارند و مطمئن نیستند که آیا باید آن را به ظرفیت بالاتر ارتقا دهند، می‌خواهند به جزئیات مربوط به آن و برند توجه کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است بخواهند استارت های لیفتراک تویوتا را در صورتی که با دنده فعلی آنها مطابقت دارند، در نظر بگیرند.

استارت لیفتراک تویوتا

تویوتا برندی است که هدفش تطبیق پذیری است. ما می توانیم 28100-20553-71 را توصیه کنیم که کاملاً جدید است. دارای موتور GM 4ycl، نه دندانه و با ولتاژ دوازده ولت کار می کند. از رانندگی مستقیم و عدم کاهش دنده استفاده کنید.

مدل های استارت لیفتراک هیستر

 Hyster برندی است که به کیفیت و همچنین رضایت مشتری اختصاص دارد. هر دستگاهی بر جسور بودن و افزودن  ارزش بیشتر به یک روز کاری معمولی تمرکز می کند. ببینید کدام استارتر برای لیفتراک شما مناسب است.

در بسیاری از موارد، به سادگی افزودن یک استارت جدید به طور چشمگیری قابلیت اطمینان کلی یک لیفتراک خاص را بهبود می بخشد. همچنین اطمینان حاصل می کند که موتور آن بدون توجه به عملکرد قبلی، به طور مکرر روشن می شود. امروز یکی از این قطعات جدید را امتحان کنید، و ممکن است متوجه شوید که می توانید یک لیفتراک قدیمی نزدیک به مشخصات اولیه خود داشته باشید.

چه جدید و چه بازسازی شده را انتخاب کنید، مطمئن باشید که این موارد همه با کیفیت هستند! شما بیش از حد کافی برای عملیات منظم روزانه احتراق خواهید داشت. استارترهای لیفتراک Hyster باید به عنوان جایگزینی برای هر استارتی که دارای این مارک است و اندازه مناسبی دارد، باشد. کسانی که مارک و برچسب گذاری مناسب تجهیزات خود را در نظر می گیرند، می خواهند به تجهیزات راه اندازی لیفتراک Yale نیز توجه کنند.

چه زمانی باید استارت لیفتراک خود را تعویض کنید؟

علائم خاصی نشان می دهد که استارت لیفتراک شما نیاز به تعویض دارد. خرابی ممکن است با بالا رفتن سن دستگاه اتفاق بیفتد و به طور مکرر برای نیروگاه شما استفاده می شود. اگر آنها بسوزند، احتراق لازم را از دست می دهید. از آنجایی که سوخت در این حالت احتراق نمی‌شود، هیچ عملی در موتور انجام نمی‌شود و لیفتراک نمی‌چرخد.

در حین انجام عملیات منظم، مراقب صداهای کلیک ناخواسته نباشید. اینها نشان می دهد که باتری کم است. این صداهای کلیک ممکن است به این دلیل باشد که باتری کافی برای ایجاد یک جرقه حیاتی وجود ندارد، اما هنوز هم به اندازه کافی قدرت وجود دارد که حداقل امکان چرخش استارتر وجود دارد.

اگر موتور از کار بیفتد، ممکن است صدای کوبیدن بشنوید. ضربه زدن به این معنی است که وقتی استارت را درگیر می کنید، موتور حرکت نمی کند. در این مورد، شما به سادگی استارتر را بی نتیجه درگیر می کنید، که باعث احتراق نمی شود.

تعمیر و نگهداری منظم و بازرسی با ولت متر می تواند به افزایش طول عمر استارت لیفتراک کمک کند. همیشه ولتاژی که استارت لیفتراک شما روی آن کار می کند را برای عملکرد بهینه بررسی کنید. همچنین به سایر اجزای متصل به موتور خود به طور منظم نگاهی بیندازید.

پیشگام لیفتراک با کیفیت ترین نوع استارت لیفتراک را با دستگاه  شما مطابقت خواهد داد. در حالی که بسیاری از اپراتورها مدل های الکتریکی را ترجیح می دهند، ما به ارائه تطبیق پذیری در مواد و قطعات با قیمت های پس از فروش از هر سازنده معتبر اعتقاد داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استارت لیفتراک برای وسیله نقلیه خود، امروز با تیم ما تماس بگیرید . پیشگام لیفتراک  به بهترین برندهای موجود در بازار دسترسی دارد و می تواند قیمت مناسبی را ارائه دهد. کارشناسان ما به تمام سوالات شما در مورد قدرت مورد نیاز لیفتراک و برق رسانی به موتور شما پاسخ خواهند داد.