قطعات یدکی گیربکس و صفحه کلاچ انواع لیفتراک

دیسک کلاچ لیفتراک را چگونه تعویض کنیم؟

صفحه کلاچ لیفتراک (دیسک) در موتور لیفتراک نصب می شود و انتقال بین مکانیزم انتقال قدرت می تواند دو تکه از کلاچ را به طور قابل اعتماد درگیر کند، بلکه آن را کاملاً از هم جدا کند.

    توابع آن عبارتند از:

1. برای اطمینان از شروع صاف لیفتراک.

2. برای اطمینان از تغییر لیفتراک صاف.

3. برای جلوگیری از اضافه بار انتقال.


روش تجزیه جایگزین:

1. کلاچ و صفحه فشار لیفتراک را علامت بزنید، فنر صفحه فشار را با صفحه فشار فشرده کنید، پیچ های براکت را بردارید، فشار را آزاد کنید، پوشش کلاچ لیفتراک، فنر صفحه فشار و واشر را بردارید.

2. پین رولبرینگ سوزنی را خارج کنید، میله جداسازی و یاتاقان غلتکی سوزنی را خارج کنید.

3. از پین نگهدارنده میله جداسازی، براکت و غلتک را بردارید. برای تمیز کردن قطعات از نفت سفید یا گازوئیل استفاده کنید (صفحات اصطکاک دیسک رانده نباید روغن تمیز شوند)، به طور مرتب برای بازرسی قرار داده شده اند.

روش‌های مونتاژ و تنظیم جایگزینی:

1. قطعات باید قبل از مونتاژ کاملا تمیز شوند (فیلم اصطکاکی کلاچ نیازی به تمیز کردن ندارد).

2. با توجه به دستور تعویض مونتاژ جداسازی قطعات.

3. روانکاری فعالیت های سایت.

5. باید جداسازی سه انتهای صفحه تعیین شده توسط صفحه و صفحه موازی با صفحه کار انجام شود، خطا نباید از 0.4 میلی متر تجاوز کند، می توان با تنظیم پیچ داخل میله جداسازی آن را تنظیم کرد. سطح سر پیچ را به فاصله صورت چرخ فلایویل تنظیم کنید، باید 51 مثبت و منفی 0.75 میلی متر (صفحه در فاصله هواپیما 41.75-43.25 میلی متر) باشد، میله جداسازی را تنظیم کنید، باید تغییر مکان را در جهت صفحه فشار انجام دهد. بیش از 1.5 میلی متر پیچ قفل را تنظیم کنید.

6. جداسازی یاتاقان رانش و سطح تماس میله جداسازی توسط پیچ تنظیم داخل میله جداسازی تنظیم می شود. خطای صفحه سه پیچ نباید از 0.4 میلی متر تجاوز کند.

7. تنظیم حرکت بدون پدال کلاچ. سفر آزاد، حرکت آزاد استاندارد پدال است که با فاصله بین بلبرینگ کلاچ و اهرم رهاسازی و فاصله بین پیستون سیلندر اصلی و پیستون تعیین می شود.

8. میله فشار سیلندر اصلی و شکاف بین پیستون 0.5-1.0 میلی متر است، منعکس شده در پدال 3-6 میلی متر است، اهرم پدال را می توان با تنظیم موقعیت پیچ غیرعادی تنظیم کرد، مهره قفل را تنظیم کرد.

9. جدایی بین بالای میله جداسازی و سطح انتهایی یاتاقان جداسازی 2.5-3.5 میلی متر که در پدال 35-45 میلی متر منعکس شده است، با تغییر طول کار پیستون زیر پمپ قابل تنظیم است. پس از تنظیم مهره را سفت کنید.

10. پدال به طور کامل فشرده شده است، سکته کار پمپ فرعی نباید کمتر از 19 میلی متر باشد. هنگامی که سکته مغزی خیلی کوچک است، کلاچ را نمی توان به طور کامل جدا کرد. پس از تنظیم حرکت آزاد پدال، اگر کورس کمتر از 19 میلی متر باشد، ممکن است به دلیل عملکرد نامناسب هنگام اضافه کردن روغن ترمز، هوا وارد سیستم هیدرولیک شود و در نتیجه حرکت پیستون سیلندر کار کوتاه شود. هوا را قرار دهید، محفظه ذخیره روغن باید با روغن ترمز پر شود، سفت شود، پلاگین شود. پلاگین تهویه برای اتصال پمپ استفاده می شود و سپس از یک مایع ترمز پمپ فشار کوچک استفاده می شود.

    به منظور خارج کردن هوای مایع، باید دریچه تخلیه هوا را در انتهای درپوش شیر برداشته و یک شلنگ نصب کنید. در صورت تخلیه هوا، انتهای شلنگ باید به صورت عمودی با چند حباب هوا قرار گیرد (هوا خارج شده است). سپس پیچ تخلیه دریچه هوا را ببندید، شلنگ را از درپوش شیر تخلیه خارج کنید، یک پوشش لاستیکی قرار دهید. و سپس مایع ترمز تزریق داخل محفظه ذخیره سازی، به طوری که سطح مایع پایین تر از لبه بالایی مخزن سوخت 15-20 میلی متر مناسب باشد. یک فنجان یا بیشتر، متوقف کردن باد کردن، پس از پر کردن روغن ترمز، می تواند به تخلیه ادامه دهد، پس از تنظیم، باید روی پدال قدم گذاشته و حرکت پیستون را اندازه گیری کنید، زمانی که مقدار ساعت سیستم کلاچ نرمال است، می تواند به تخلیه ادامه دهد.

در این راستا و جهت عملکرد بهتر دیسک کلاچ لیفتراک ، پیشگام لیفتراک بهترین نوع لوازم دیسک کلاچ لیفتراک و همچنین قطعات اصلی گیربکس را به شما عزیزان ارائه می دهد.

پیشگام لیفتراک عرضه کننده انواع با کیفیت ترین و بهترین لوازم گیربکس و دیسک کلاچ  برای انواع لیفتراک‏ های داخلی ، برقی ، بنزینی ، دیزل و گاز  و بنزین (سپاهان ، سهند ، آریا و ...)  و لیفتراک‏ های وارداتی ، برقی ، بنزینی ، دیزل و گاز  و بنزین (Komatsu , Toyota , Caterpillar , Clark , Linde , …)

شماره های تماس و شبکه های مجازی ما :

واتساپ ، تلگرام و روبیکا : 09124920155 (خدایکی) – 09202726361 (صادقپور)