چرا داشتن آمادگی در حمل و نقل مواد در انبار مهم است؟

شاید رسیدگی به وسایل در انبار دقیقاً رایج ترین حوزه مورد توجه برخی از صاحبان انبارها نباشد. با این حال، جابجایی وسایل در انبار باید یکی از مهم ترین زمینه ها در یک انبار باشد.
 

جابجایی وسایل انبار اساساً به معنای جابجایی کالاها در انبارها، تأسیسات و مکان‌های ذخیره‌سازی است. همچنین می تواند به جابجایی، حفاظت، ذخیره سازی و کنترل وسایل و محصولات موجود در تاسیسات شما تقسیم شود. با استفاده از تجهیزات جابجایی وسایل انبار مانند لیفتراک صرف وقت و هزینه برای شما آسان تر میشود.

چرا جابجایی وسایل انبار مهم است؟

بسیار مهم است زیرا داشتن تجهیزات جابه جایی راحت تر مانند جزء ضروری هر انبار موفق است. داشتن یک جابجایی مناسب وسایل انبار می تواند به جلوگیری از حوادث و بهبود کارایی امکانات شما کمک کند.

جابجایی وسایل انبار می‌تواند تجربه خدمات مشتری را با آسان کردن، جابه‌جایی و ارسال محصولات به‌شدت بهبود بخشد. با کاهش مدت زمانی که برای جابجایی محصولات صرف می کنید، هزینه ها را کاهش می دهد. همچنین می تواند با حمل و نقل مناسب محصولات به کاهش هر گونه خسارت محصول کمک کند.

حتی اگر برای بهبود تجربه خدمات مشتری، به حداکثر رساندن راندمان بارگیری یا جلوگیری از حوادث در محل کار نباشد، یک پروتکل مناسب رسیدگی به وسایل انبار مهم است.

چه نوع تجهیزاتی در حمل و نقل وسایل انبار استفاده می شود؟

هنگام جابجایی وسایل در انبار یا محل کار، موظف به استفاده از وسایل نقلیه برای کمک به جابجایی هستید. این می تواند هر چیزی باشد که برای کمک به جابجایی، محافظت، ذخیره یا کنترل وسایل موجود در تاسیسات خود استفاده می کنید.

در اینجا برخی از تجهیزات متداول جابجایی وسایل انبار مورد استفاده در انبارها آورده شده است.

آ. سفارش جمع کننده ها

سفارش‌دهنده‌ها تجهیزات مفیدی هستند که کارکنان شما برای پیمایش در انبارها و انتخاب کالاها برای سفارش استفاده می‌کنند. این می‌تواند شامل تجهیزاتی مانند پلت‌فرم‌های جمع‌کننده سفارش و جمع‌آوران سهام باشد که می‌توانند برای اندازه‌های جزیره انبار شما سفارشی شوند.

ب سبدهای ایمنی

سطل های ایمنی سبدهای فلزی هستند که محصولات یا کارکنان را در یک مرکز یا محل کار به هوا می برند. سطل های ایمنی می توانند شامل تجهیزاتی مانند سبدهای نجات، سبدهای مواد و سبدهای انسانی برای اهداف ساخت و ساز باشند. سبدهای مرد را می توان برای جرثقیل و لیفتراک نیز ساخت. آنها را می توان برای مطابقت با استانداردهای OSAH برای ایمنی کارکنان شما ساخته و آزمایش کرد.

ج. تجهیزات اسکله

تجهیزات بارانداز تجهیزاتی است که به بارگیری و تخلیه کامیون‌های تسهیلات شما کمک می‌کند تا به اسکله بارگیری انبار شما بازگردند. این می تواند شامل تجهیزاتی مانند ضربه گیرهای اسکله، تخته های اسکله یا صفحات اسکله و تراز کننده های اسکله باشد. آنها ساخته و طراحی شده اند تا از اسکله و کارکنان شما محافظت کنند زیرا کالاهای سنگین را با گاری های دستی یا لیفتراک جابجا می کنند.

د. اتصالات لیفتراک

اتصالات لیفتراک لوازم جانبی هستند که برای کمک به جابجایی محصولات به لیفتراک شما متصل می شوند. این می تواند شامل ضمیمه هایی مانند میله های فرش، دسته های درام و چنگال های لیفتراک باشد. این اتصالات لیفتراک برای کارآمدتر کردن کار شما با جابجایی اجسام سنگین و بزرگ ساخته شده است که می تواند به شما در افزایش بهره وری در محل کار کمک کند.

نتیجه گیری

جابجایی وسایل انبار تقریباً یک جنبه مهم ایمنی در هر محیط انبار است. صرف نظر از حجم کار روزانه خود، با این وجود، همچنان نیاز به جابجایی وسایل انبار دارید. اگر در مورد حمل مواد انبار به کمک نیاز دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که کمک کنیم.