تایرهای بادی و توپُر لیفتراک و استاکر

انواع تایر لیفتراک

 

  •     لاستیک های توپُر
  •     لاستیک های بادی


1. لاستیک توپُر (جامد) از لاستیک جامد طراحی شده اند، بسیار شبیه تایرهای بادی و رایج ترین تایرهای موجود در بازار امروزی هستند. لاستیک های توپُر معمولاً برای ترکیبی از کاربردهای داخلی و خارجی استفاده می شوند. با این حال، لاستیک‌های بادی جامد همان سواری راحت را که تایرهای توپُر روی سطوح آسفالت‌شده انجام می‌دهند، ارائه نمی‌دهند. هزینه  اولیه آن نسبت به تایرهای بادی بیشتر است، اما عملا غیر قابل تخریب هستند و عمر بسیار طولانی دارند.

 

2. لاستیک های بادی (پر شده با هوا) از لاستیک طراحی شده اند، اما مانند تایرهای ماشین یا کامیون پر از هوا هستند. آج عمیقی دارند و از مواد لاستیکی قوی و بادوام ساخته شده اند. این لاستیک ها برای زمین های ناهموار و در فضای باز بهتر هستند.

 

اگرچه لاستیک ها جزء مهمی برای عملکرد لیفتراک هستند، گزینه های دیگر باید قبل از خرید بررسی و در نظر گرفته شوند.

 


نکات ایمنی

  1. هنگامی که اپراتور لیفتراک را به صورت معکوس کار می کند، آلارم های پشتیبان هشدار واضحی به عابرین پیاده ارائه می دهند.
  2. چراغ های چشمک زن / استروب / چراغ های چرخان  به اپراتور کمک می کند تا عابران پیاده را از حضور لیفتراک آگاه کند.
  3. آینه ها  دید گسترده ای را برای اپراتور ارائه می دهند

 

ارگونومی

ارگونومی ممکن است لوکس به نظر برسد، اما برای کارمندی که روز خود را با لیفتراک سپری می‌کند،  صندلی‌های قابل تنظیم  و امکانات رفاهی می‌تواند خطر آسیب‌های ناشی از استرس را کاهش داده و روز پربارتری را رقم بزند.

شیفترهای جانبی به اپراتور این امکان را می دهند که بدون حرکت لیفتراک بار را به چپ و راست حرکت دهند. این به اپراتور اجازه می دهد تا بار را دقیقاً در جایی که نیاز دارد قرار دهد.
جابجایی چنگال با جابجایی جانبی  امکان تنظیم فاصله دوشاخه از روی صندلی راننده را فراهم می کند و نیازی به تنظیم دستی چنگال ها را از بین می برد.

طیف گسترده ای از گزینه ها برای لیفتراک شما در دسترس است. با پیشگام لیفتراک تماس بگیرید  تا در تعیین اینکه کدام گزینه برای فعالیتهای شما بهترین کارایی را دارد کمک کنید.
پیشگام لیفتراک عرضه کننده انواع با کیفیت ترین و بهترین لاستیکهای داخلی و وارداتی  برای انواع لیفتراک‏ ها و استاکر های برقی و دستی داخلی (سپاهان ، سهند ، آریا و ...) و لیفتراک‏ ها و استاکر های برقی و دستی وارداتی (Komatsu , Toyota , Caterpillar , Clark , Linde , …)

شماره های تماس و شبکه های مجازی ما :

واتساپ ، تلگرام ، روبیکا و ایتا  : 09124920155 (خدایکی) – 09202726361 (صادقپور)